Foto's - Reisverslag uit Chengdu, China van elsinchina - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Chengdu, China van elsinchina - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Elsbeth

03 Oktober 2012 | China, Chengdu

Hallo,

Ik heb foto's geplaatst. Ze staan bij hoi, hoi verslag. Duurt lang dus morgn ga ik er weer wat doen.Dit is van Beijing, Pingyao, Xi'an en Hotan.
Allemaal bedankt voor de felicitaties en reacties erg leuk. Verder verslag volgt later. Ben nu in Chengdu, zatrdag naar Nepal.

• 03 Oktober 2012 - 15:55

Kim:

Wauw!
    En zo te zien heb je je vent gevonden (wel wat jammer dat hij gelijk alles al laat zien... ;-)
    Erg leuk om zo een kijkje in China te hebben.
    Goede reis naar Nepal.

• 03 Oktober 2012 - 17:18

Dik:

prachtig mooi .kiek good uit

• 03 Oktober 2012 - 18:52

Patrick:

Elsbeth, leuk om aan de hand van foto's te zien wat jij allemaal meemaakt. Hoezo een andere cultuur? Geniet ervan. groeten Patrick

• 04 Oktober 2012 - 08:19

Marloes:

Els, je bent een echte fotograaf! Wat heb je mooie foto's gemaakt! Heel gaaf om nog meer te zien van waar je allemaal bent geweest. Goede reis naar Nepal!!

• 04 Oktober 2012 - 21:17

Pauly:

Prachtig om de andere kant van de wereldbol te zien. Je hebt het naar je zin zo te zien. Geniet verder. Groeten Pauly

• 05 Oktober 2012 - 19:16

Johan En Tineke:

Ha die Els, wat een prachtige foto,s, ik had gedacht dat je na het vorige verhaal over het eten wel zou zijn afgevallen, maar dat valt reuze mee. Veel plezier in Nepal, we blijven je volgen.
    groet en kus, johan en tineke

• 06 Oktober 2012 - 13:06

Linda:

Els, sterkte de komende twee weken! ;-)

• 09 Oktober 2012 - 16:09

Richard:

Volgens mij vermaak je je prima daar in het oosten. Indrukwekkende foto's... Zien we je nog wel terug hier? Veel plezier nog de komende tijd. We zien uit naar het volgende verslag van je reis...Groeten, Richard