Foto's India - Reisverslag uit Kunming, China van elsinchina - WaarBenJij.nu Foto's India - Reisverslag uit Kunming, China van elsinchina - WaarBenJij.nu

Foto's India

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2012 | China, Kunming

Foto's geplaatst.

Kleine wijziging hierop. Ik wou foto's toevoegen, maar aangezien ik geen chinees spreek en de pc op chinees stond heb ik de foto's van mijn kaart gedelet, baal, baal, baal. Iemand die weet hoe je die kan terughalen? Of dat kan?
Verder ben ik ook al een keer een sd kaart met 1000 foto's kwijt geraakt, dus ach scheelt jullie foto's kijken.

  • 12 November 2012 - 09:09

    Guido:

    Foto's bekeken. Ziet er geweldig uit. Geniet van de komende weken! Groet, Guido

  • 14 November 2012 - 15:28

    Karin:

    Hey Elsbeth,

    bedankt voor je mooie kaart (en leuke verhaal!)
    Wat gaat de tijd snel zeg...nog maar even en je trip zit er al weer op. Zorg dat er je nog volop van blijft genieten!

    Liefs, Karin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Kunming

China en Nepal

Recente Reisverslagen:

25 November 2012

China zuid oost

06 November 2012

Foto's India

05 November 2012

India

28 Oktober 2012

Nepal

10 Oktober 2012

Last part (1) first part China

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 9496

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 02 December 2012

China en Nepal

Landen bezocht: