Aangekomen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van elsinchina - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van elsinchina - WaarBenJij.nu

Aangekomen

23 Augustus 2012 | Nederland, Apeldoorn

Hoi lezers,

Even kort berichtje. Ik ben vanmorgen aangekomen, voor jullie midden in de nacht.7 uur tijdsverschil. Hostel is mooi, maar volgens mij helemaal, maar in ieder geval op mijn kamer de enige. Beetje saai. Maar wel lekker rustig. Volgende keer maar wat uitzoeken wat in de lonely Planet staat. Vanmiddag stad ingeweest naar tianamen plein of zo iets geweest en op heuvel gestaan waar je verboden stad goed kon zien. Wat betreft het eten, ik had zo'n honger dat ik maar pizza heb gegeten. Altijd goed. Wat me trouwens opvalt is dat veel mensen plastic bekertjes verzamelen, ze halen ze zelfs uit prullebalken. Zal je wel geld voor krijgen.

Groet,

Elsbeth

Ben al 2 x de weg kwijt geraakt.

• 23 Augustus 2012 - 15:59

Ellen:

whoehoe je eerste berichtje vanuit China! Fijn dat je goed bent aangekomen. Veel plezier!

• 23 Augustus 2012 - 21:13

Marloes:

Ha zusje!
    Mooi dat je goed bent aangekomen. Je zal vast nog wel eens terug wensen naar die eenzame kamer, hahaha. Hoop wel dat het snel wat gezelliger wordt in de Hostels. Geniet van de stad.

Groetjes Marloes

• 23 Augustus 2012 - 22:33

Jenneke:

Top dat alles goed is gegaan! Beetje bijkomen en veel plezier. Kijk uit naar je volgende berichtje! Dat verdwalen... tja, dat kan ook niet anders! Haha! ;)

• 24 Augustus 2012 - 09:28

Yvette :

Aaaah je bent er nu gewoon, je avonturen kunnen beginnen : )
    Heel erg veel plezier en geniet van alles wat op pad komt!
    Have fun & enjoy!!!!

• 24 Augustus 2012 - 20:59

Marleen:

Hey Els,

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier in China de komende weken. Die echte Chineze maaltijden komen nog wel!

Groetjes,
    Marleen

• 25 Augustus 2012 - 00:42

Lisette:

Hoi Elsbeth.

Wat leuk om je zo te volgen, met je wereldreis na china, heel veel plezier gewenst, en geniet ervan.

groetjes Lisette

• 25 Augustus 2012 - 10:03

Sabine:

Els, mooi dat je een goede reis hebt gehad.
    Heel veel plezier in China. Heb je je plaatjesboekje al gebruikt?
    Ik kijk uit naar je andere verhalen/foto's.

• 26 Augustus 2012 - 09:25

Ineke:

Goedemorgen Elsbeth.

Dacht ik je nog even tegen te komen..maar de vogel was al vertrokken.
    Daarom hierbij mijn email adres, want ik ga je natuurlijk volgen.
    Supercool dat je daar helemaal in je eentje zit...hoewel, in China in je 'eentje'?
    Ik ga je volgen..en vanuit een regenachtig Wapse lieve groeten van Hettie en mij.

Liefs

• 26 Augustus 2012 - 19:37

Karin En Arnaud:

De reis is nu echt begonnen! Leuk om je eerste belevenissen te lezen. Veel plezier en we zijn benieuwd naar je volgende verslagje!

Liefs, Karin & Arnaud.

• 26 Augustus 2012 - 20:17

Dik Wolters:

Hoi Els ,De muur was lang . en het eendenvlees taai ?
    Doei Pa

• 26 Augustus 2012 - 20:17

Dik Wolters:

Hoi Els ,De muur was lang . en het eendenvlees taai ?
    Doei Pa

• 27 Augustus 2012 - 09:56

Jorrit (slapend), Kim En Luuk (net Wakker):

Dan heb je de weg ook al twee keer weer terug gevonden!! ;-)
    We hopen dat de hostels snel iets voller worden, maar dat komt vast wel goed.
    Super dat je dit doet!!

Liefs ons

• 29 Augustus 2012 - 15:24

Erik:

Ja, als op de afdeling al verdwaald, hoe moet dat dan daar in China? Maar gelukkig heeft je collega je een snelcursus Chinees gegeven. Ben benieuwd of je daar nog wat aan gaat hebben om de weg terug te vinden. Het is opvallend stil op de afdeling. Soms wel lekker, maar we gaan je toch wel missen.
    Veel plezier en ben ook beniewd naar je volgende belevenissen.
    Groeten,
    Erik

• 30 Augustus 2012 - 22:58

Patrick:

Hey Elsbeth,

pas 2 x de weg keijt geraakt???? :-) Veel plezier en we zijn natuurlijk nieuwsgierig naar de foto's.

groeten Patrick